Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2011 15:26 - амириканец
Автор: jovani44 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
1



 Американците са прост народ. Да вземат моля ти се да спрат совалките.

И ся ще ги карат в музея. Баце що народ мое се изнесем с тея совалки.

После то у тех ще има и джелезо .. на 2 лева килото , колко пара е това.

Ама богат народ , не цени парата.

Комунистите си избраха президент значи. Калфин ? Ква е тая фамилия..

Ебати и президента , ние верно че сме държава от калфи , ама е обидно някак си.

Но аз не разбирам . Може за редовият комунист това да носи някво особено очарование. Те обичат такива фамилии .. Овчаров, Калфин ,, е в краен случай минават на руските имена Сергей, Вигенин, Луканов и т,н.

Но както съм казал, неведоми са пътищата на червената ерекция. Тея са луди бе. Или ще хранят прасетата с хора, или ще гръмнат някоя църква, кога баш има вътре народ, или ще национализират някоя мандра на полза роду.

Затова аз на комунист не вярвам. Тея са нечовеци.

И не само те.

В интернет пише че соломон паси имал три топки. Ква ценна информация. Знаех си аз, че ние като електорат имаме конкретен интерес към потентността на политиците. Щото те това правят .. слагат ни го..




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jovani44
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49550
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930