Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2010 21:06 - Алоууу другарката с циците
Автор: jovani44 Категория: Забавление   
Прочетен: 586 Коментари: 0 Гласове:
2



Някой ще кажат сега, тоя що се занимава с хорските цици! Да ама аз не мога така разберете ме и Вие. То човек или се ражда естет или умира в козет! Ебаси ..! / това „ебаси” няма нищо общо с естетиката, но аз съм от ония бе … простаците естети /
Та да разкажа къв е повода за моето дълбоко вълнение.
Нямам нищо против високите цени на бензина и лошото обслужване на сервитьорките, обаче това което се сблъска в съзнанието ми събуди в мен дълбоки кошмари и нарани най тънките струни на нежната ми цицочувствителна природа. 
Лежа си плажа .. върху един пластмасов, крайно неудобен шезлонг и скивам морето ..
Нищо .. заспала работа .. Един дебел чичко переодично потъва и плешивото му теме остава над водата като шамандура. След което изплува гордо, изправя космати гърди и казва .. на жена си.:
- ААаа ? Видя ли? Къпи са ма , басимамата! Уффф ! Уфца … къписа ма!
Тя милата потопена до кръста, с розав бански кустюм мига щастливу и му дума:
- Ииии.. ! Стигъ бе! Ши мъ изпръскъш.!
Откъсвам поглед от този иделичен анонс за да премина нататък. 
Три метра по надясно от тях .. на същата опасна дъбочина от 85 см , стои младеж на около 20 – 25 години. Тялото му блести .. и той чупи стойки .. като за последно. Епилирал се е постригал се … сложил е прашките и стои на плиткото да „събира аури”.
По някое време се обърна към плажа и извика:
- Аниии .. Аниии. Ела да се къпиме!
Гледам плажа, надига се едно Ани. Мани мани! Височина 124, крачета и къси като на пуделче и му вика.
- Жоркоооо! Излесссс , ши са удавишшш!

Гледам косматото чиче, гледам оскубания младеж и си викам … - Абе педалска работа!
Дето се вика то аз ся ако влеза или „ши са удавя” или „ши са изпръскъм”.

Отварям още една бира и запам по плажа.
Брееее .. не е истина … Колко много са се развили нещата със сексуалната революция и мястото на жената в съвременото общество.
Ми то цици да искаш ! Цици , цици ама и там е различно … Има цици и цици! След като се посъвзех обсъдих проблема с циците с жена ми, която по всяка вероятност имаше друга тема за размисъл и получих някой съществени пояснения и аргументи, които ме накараха да се замисля . 
Оказа се че мацките по цици на плажа са се тунинговали допълнително и поне четири от пет имаха силикон . Питах жена ми . другаде силикон слагат ли си … но тя ме замери с празна бутилка бутилка от бира и ми каза:
„ – Жоре, ти пак ли откачи бе моето момче?!”
И зяпям аз .. и по едно време се усещам …че наистина се разбира кога една цица си е цица и кога е силиконова цица!
Ейй … викам си голям кеф .. баси къв съм разбирач. Споделям пак с мойта мацка и получавам втора празна бутилка по кифлата.

Между временно ми минаха доста идеи през умната глава … ама не ги споделих ..щото …! А не!
Мислех си абе ..баси ..ние трябва ли да си слагаме силикон по ташаците или някви силиконови удължители ..хммм незнам!?
Изведнъж … както в стихотворението на Вазов … когато Радецки пристига със гръм!
Точно пред мен се появи нещо, което ме накара да се смея поне 30 минути без да спра…
Пред мен .. на около 5 метра имаше мацка със силиконов бюст! Дотук добре, но някой странно се беше изгаврил с нея.
Циците започваха от вратът и после се раздуваха и рязко тръгваха надолу и встрани. Горе в основата си бяха големи и надути а най долу до зърната и висяха като използван презерватив . Гледката беше, неадекватна … после се сетих че и пари е давала … после се усетих че и си ги харесва явно …. Абе цирк! Пълен цирк!
Нагледах се на цици ….! Много се притесних за тая мацка! Ужас … да го утрепеш тоя доктор!

Викам на жена ми - дай да ти видя циците … обаче … тоя път ме подгониха заедно с малкия ми син да ме пердашат!

Ами притесних се бе … разберете ме!

/ имам снимка на мацката /



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jovani44
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49592
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930