Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2010 21:08 - Харе Кришна или болната ми абстракция.
Автор: jovani44 Категория: Забавление   
Прочетен: 644 Коментари: 0 Гласове:
2



Събудих се и реших … писна ми, писнамиии! Другият ми живот съм Кришнар .. от онея .. дето пеят харе Кришна по улиците, знаете ги.. !
Как го реших ли? Спонтанно! И с твърдата убеденост на „може би” с акъла си човек.!
Докато синът ми ми бъркаше в окото … а аз се правех че спя дълбоко… идеята .. да утепам некой не напускаше главата ми .. нито за миг..! Полудяххх!
Промърморих два три пъти , докато отварях едното око … „ - майни се бе! Изчезвай бе!” … ама резултатът беше повече от жалък … вие с „маймун” разправяли ли сте се!!
Завих се през глава с нещо дето ми беше под ръка и тогава изведнъж ме осени идеята за „Кришна съзнанието” … !
Ами да .. ич не ми пука … Другия живот, съм Кришнар категорически … или хипар .. ама ще е по трудно май / иска усилия .. трябва да си боядисвам косата .. че да стърчи .. а баси не не не /. 
Ебал съм им мамата на Енергото .. на Веикато на данъчните и другите ….бирници … , такъв номер ще им изиграя другият път, че няма да ме имат за абонат после поне още три, четири живота…. Обличам си робата и ставам дете на свободната любов….. Ще ям квот намеря, ще спа дет намеря, и ще таковам … кват намеря … а пък тоя моя „дразнител” дето ми бърка в окото сутринта … ще има да взема ….. ха ха.

Стана ми гот като си помислих всичко това … отвих се .. отворих очи и му забих една усмивка „ –Добро утро тате.”
Обаче той се същиса и отстъпи назад … как така сега добро утро? … досега му бърках в окото на д’артанян? …той .. добро утро.?
Обърна си малкото дупе и избега в кухнята!
Станах и обявих на всички , че другият живот ще ставам кришнар. Жена ми се хили. Колегите в фирмата се подхилкват. 

Хич не ми пука … категоричен съм.! Харе Кришна харе , харе 


Тагове:   Абстракция,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jovani44
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49538
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930