Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 21:15 - Всяка гадна кучка е заклета феминистка.
Автор: jovani44 Категория: Забавление   
Прочетен: 675 Коментари: 0 Гласове:
0



Всяка гадна кучка е заклета феминистка.
Преди предполагах, сега съм сигурен.
Гадните грозни кучки, понеже не ги огрява с никой мъж, са решили да отричат ролята на мъжа. Пък и тях тая роля не ги вълнува, понеже те тази роля не са я виждали. Нали така?
Е за това са феминистки.image
Вие представяте ли си сексуално задоволена жена- феминистка? Аз не моя да си представя подобен субект. Такова животно няма и не мое да има.
И що за простотия е това.
Все едно мравките да се борят за слонизъм. Демек всяка мравка – слон. Да имат същите права като слона. Да имат право да тежат два тона, да серат по 50 кила пацули и т.н. И кво ? Ми да им признаем на мравите – слонизъма. Той е простотия в зародиш и никога няма да бъде реалност.
Аз и феминизма ще призная скоро. Даже и дoкумент съм решил да подпиша.
Хмм …кво ли не прави един мъж заради секса.
Да ви кажа по тоя повод един виц:
Един мъж /нефеменист/ много искал да прави секс с една феминистка /жена/.. обаче така , иначе …няма и няма .. оная не му пуска. Накрая човека и обещал че ще и купи нещо и работата станала. Свършили те хубавата работа и тя го попитала:
- Айде .. нали ми обеща че ще ми купиш … – там квото говорили..!
- Да, казал мъжът … обещах, но тогава бях с твърд кур, и мек характер. Сега съм с мек кур, и твърд характер. image
Та искам да кажа, сега ,докато съм Ви признал Фелационизма .опс .. феминизма. .. давайте да се подписвам ..щот после шей късно.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jovani44
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49492
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031